WEEKEND AND FRIENDS

Nu har jag haft en sån där mysig vän helg igen! I fredags bjöd vi hem ett gäng vänner för tacos och häng. Det blev massor med skratt, snack om gamla minnen, läskiga historier osv haha. Så mysigt och bara hänga och snacka och ha roligt med dom. 


I lördags jobbade jag några timmar med mamma! Sen var vi på 11 års kalas för Jakop. Sen åkte vi till västerås och käkade med antes syster, hennes sambo, antes bror och hans kompis. Senare kom antes andra bror och hans flickvän och så gick vi och kikade på 101 åringen på bio! Ännu en myskväll :) Är så tacksam för familj, vänner, släktingar som jag har omkring mig. Det är så mycket värt, jag önskar att jag var bättre på att berätta för dom allihopa hur mycket jag tycker om dom! 

Idag har vi fixat lite med min gamla bil som vi ska sälja, vi köpte en nyare för några veckor sen så det är så himla skönt! Sen har vi hunnit varit och shoppat lite med Linnea och Dennis, lite inredning ;) hihi. Ni kommer få se sen! Hoppas ni har haft en lika mysig helg som mig :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0