VÄSTERÅS

Nu har jag varit dålig med uppdateringen, igen.. Redan onsdag och snart helg igen! Fattar inte hur det kan gå så snabbt haha.


Helgen som var va iallafall super bra! I fredags efter jobbet blev vi bjudna på tacos hos mamma! Så det blev en myskväll där med familjen :) 

I lördags var det städning och soffhäng på dagen, sen tog jag tåget till västerås och hängde med Eve och Matilda! Vi tog en super god drink på folkets, sen blev det käk, efterrätt och en till drink på bistro gränden. Vi satt där flera timmar och snackade och hade det super nice :) mina fina tjejer. Senare gick jag till texas och hängde med ante tjabo och metso en stund, mycket skratt blev det den här kvällen iallafall haha.. Söndagen gick till att storhandla på förmiddagen, sen fixade jag brorsan och antes hår på eftermiddagen :) 

Hade ni en bra helg? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0