FINALLY

Nu var det såå länge sen jag uppdaterade här haha. Fy vad dåligt. Känner dock inte så stort behov av det då jag inte har så mycket följare heller hehe.. men ni som läser är jag super glad över! Skriver mycket för mig själv, tycker det är roligt att kika tillbaka senare :)

Livet rullar väl på sin vanligt iallafall! Jag trivs med två jobb parallellt och allt flyter. På helgerna försöker jag hinna med vänner och familj så mycket det går, sen har jag ju startat ett instagram konto som heter 68.kvadratmeter där jag lägger upp inredning osv. Så jag måste lägga lite tid på inredning och att fota fina bilder till veckan på helgen också! Det tar mer tid än jag trodde när jag började men det är roligt! :) har fått ett helt annat intresse för inredning än tidigare. Lägger upp lite bilder från instagram här under tror jag :) hoppas ni mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0