SHOPPING

Har ni en bra helg vänner? :) det har jag! Igår kväll efter jobbet åkte jag med ante och tjabo till larsbo, där va Linnea Dennis Casper och Alex. Vi grillade hamburgare och hängde där några timmar, så glad att jag funkar så bra med antes alla syskon! Så bra är dom ❤ Sen hängde tjabo med hem till oss och vi satt och garvade till massa youtube klipp till sent på natten hahah.
 
Idag har jag varit i Västerås och shoppat med mamma! Så mysigt :) hittade både lite kläder och annat smått och gott. Jag har ofta svårt att hitta kläder som passar ihop och som är min stil. Men idag var det flera plagg som bara kändes så rätt, happyyyy :) 
 
Nu på kvällen har jag hängt hemma själv, ante är och fiskar. Har varit så skönt faktiskt, det är inte ofta man hinner vara ensam och bara göra vad man vill. Jag är van att alltid ha folk runt mig, är jag inte hemma med ante åker vi iväg till nån haha. Skön kväll iallafall. 
 
Imorgon är det ju morsdag så jag ska iväg och luncha med lite släktingar :) mys. Ha en fin lördag kväll nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0