LYX LEDIGT

Hej på er!! Den här helgen blev det lång ledigt! Jobbar ju bara 4 dagar i veckan, så förra veckan var jag ledig fredagen och den här veckan var jag ledig måndagen. Så lyxigt!! Älskar att vara ledig haha, att bara göra vd man vill, fixa hemma, träffa familj och vänner, ta igen sånt som behöver göras. Så härligt! 
 
I fredags hälsade jag på gammelmormor med mormor, hälsade på brorsan på jobbet, fixade hemma, och på kvällen hängde vi hos Anna och Krille :) 
 
I lördags vart det grillning hos svärmor runt lunch, med två av antes syskon och en sambo. Super mysigt! Sen åkte jag förbi vid mamma och fixade till Magnus i håret en sväng. Senare på kvällen gick vi ner till sjön och hängde med vänner, lyssnade på musik, drack lite gott och hade det allmänt nice. Sen gick vi vidare till hamnkrogen en sväng. Det gick bättre än jag trodde faktiskt, trodde det skulle bli sjukt jobbigt för alla. Men det kändes nästan skönt, som att man var nära lixom. Joel satt nog där vid bordet och skrattade med oss.. :) gick förbi och käkade kebab med Linnea och Filip påväg hem också. Det var en himla nice dag faktisk! Mer sånt.
 
I söndags hälsade jag på mormor och morfar, morfar fick ny frissa och jag och mormor letade fågelungar :) sen hälsade jag på vid mamma också, snacka och käka lite där :) senare gjorde vi matlådor till veckan och vattnade blommor osv på kvällen. 
 
Idag har ante jobbat och jag har slappat i solen, hälsat på mamma och mormor på jobbet, fixat hemma och chillat mest. Skönt med såna dagar också :) nu på kvällen blev vi bjudna på grillat hos Anna och Krille, så gott! Och skönt att man kan sitta ute så sent! Jag och Anna hann med en kvälls prommis efter maten också :) nu blir det slapp i soffan innan ex on the beach! Sen tillbaka till verkligheten imorgon.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0