BARA MASSA MOLN..

Fy vilket väder vi haft den senaste veckan.. moln varenda dag, typ 2 timmar sol ibland om vi haft tur haha. Och så läser man att det är värmebölja och full sol i Sverige.. fy fasen alltså :) jaja vi har haft det bra ändå! Igår var det moln heeela dagen och lika är det idag. Imorse tog jag och ante bussen in till stan och handlade det sista innan hemgång. Sen har vi börjat städa huset, prov packat - vikten är max på alla väskor haha. Vet fan inte hur jag ska få med mig sista kläderna i lådorna hem. Det blir spännande iallafall :) 
 
Imorgon hoppas jag sååå på sol. Sista dagen innan hemgång och allt. Ska väl städa klart och packa klart osv imorgon också, sen blir det väl mest lugnt. Nu när det är dåligt väder sitter man mest och väntar på att åka hem känns det som, haha. Jaja här kan ni få nån bild från en solig dag tidigare på semestern! En mupp och en blå himmel. ( Vi har seriöst haft kanske 3 dagar med klarblå himmel och sol på våra 18 dagar här, så sjukt, otur.. )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0