TRÄNING

Jag har bestämt mig för att ta tag i träningen och kosten igen! Och det känns så sjukt skönt. I fredags kväll åkte jag upp och tränade ett pass med Ante och Robin. Då kände jag bara, näe, det är ju det här jag ska göra för att må bra! Älskar känslan av träning, både under tiden och efteråt. Man känner sig så jäkla pigg och nöjd! 
 
Så i Lördags skrev jag och ante upp några mål 3 månader framåt. Och på kvällen när alla andra firade studenter åkte vi upp och tränade igen haha! Åkte även och storhandlade nyttiga grejer. Och kastade all skitmat. Känns så skönt! Nu gäller det bara att man håller i, även när det går tungt. Dock har jag ont i halsen idag, det är så jäkla typiskt. Men det går nog över snart..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0