SOL OCH VÄRME

Jag har så tur idag!! Är ledig och solen skiner! Ligger på mammas baksida och solar och lyssnar på musik, funderar nästan på att ta ett dopp i poolen.. Den här veckan har gått rätt snabbt.
 
I onsdags kväll hängde jag med min saknade Frida. Det var sååå mysigt! Det var ju super fint väder då också. Så vi satt på ballkongen till 10 på kvällen, snackade och käkade god kvällsmat. Så skönt att ha en vän som henne, vi ses sällan då hon bor i Helsingborg nu. Men varje gång hon kommer hem är det som att vi sågs igår, förutom att vi kan snacka i timmar för att komma ikapp allt vi missat i varandras liv haha. Ska försöka hälsa på henne i sommar också!! 
 
I helgen blir det nog fullt upp, ska ut på jakt efter en ac till lägenheten, det är bara för varmt nu.. Sen ska vi fira Linnea som fyller år imorgon, ska bli så roligt! Dom flesta av alla vänner är lixom samlade då, inte ofta man får ihop det :) 
 
Sen ska vi väl fira antes mamma på söndag, och jag ska prov fixa Emmas hår till skolavslutningen nästa vecka :) Sen är ju måndag röd dag så det här blir verkligen en lång helg!! Älskar det. Hoppas vädret håller i sig bara.. Ha en fin dag vänner! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0