MIDSOMMARAFTON

Okej, så igår hade jag den bästa dagen på väldigt länge. Började med att jobba 2 timmar hos mamma, slängde ihop en midsommarkrans innan stängning och så åkte vi till mormor och morfar leif. Morfar fyllde 70 så vi grattade han, käka midsommar lunch, käka tårta och så. As mysigt!
 
Sen drog jag och ante till Åvestbo, där vi var ett gäng på ca 20 pers som hade hyrt en lokal. Det blev grillning, 5kamp, kubbspel, tårta, snapsvisor, massa skratt och as härlig stämning! Jag är verkligen SÅ lyckligt lottad som har dom vännerna jag har. Alla är så lika men ändå olika, alla har världens härligaste personligheter och vi har så jäkla roligt tillsammans. Det är så enkelt att hänga lixom, åh! Gårdagen lever jag länge på nu. Bjussar på lite bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0