BIRTHDAYS

Solen skiner idag också! Nu har det verkligen varit super fint hela helgen! I lördags åkte vi till västerås och köpte en ac (äntligen) och en ny dator för min gick sönder i veckan.. Senare på kvällen firade vi ju som sagt Linnea som fyllde år, det var partytält och massa vänner. Behöver jag säga mer? Det var så roligt, mycket skratt blev det den kvällen :) 
 
Igår firade vi antes mamma och mormor som fyllde år, åt god mat och fikade hos hans mormor och morfar. Sen åkte vi ut på sjön med Linnea och Dennis på kvällen en sväng, så fint va det! Men rätt kallt.. Idag ska jag hälsa på farfar som ligger på sjukhuset med ny höft. Sen ska jag väl ut i solen en sväng kanske och testa Emmas frisyr. Blev inget av med det igår.. :) hoppas ni haft en toppen helg! Det har jag. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0