SEMESTER

Äntligen har jag också fått semester!! Senaste veckorna har typ alla vänner haft semester så det har varit lite tungt och jobba hela dagarna. Men som tur är har jag haft fullt upp på jobbet så dagarna har gått rätt snabbt :)

Igår kväll när jag slutade blev det grillning hos mamma med släktingar. Sen kilade jag iväg och hängde med ett gäng vänner nere vid sjön, god dricka, musik, finaste vännerna, massa skratt.. vad kan bli fel? Återigen så tacksam för alla människor jag har runt omkring mig! Senare hängde jag och ante hos Anna och Krille tills sent, så glad att vi har sån bra relation med antes syskon alltså.

Anna och Krille är verkligen några vi kommer SÅ bra överens med, man kan snacka om allt och inget och man har alltid roligt med dom, vi har varit på resor tillsammans, vi har verkligen sett alla sidor hos varandra men vi umgås fortfarande ofta, haha. Det finns inte mycket vi inte skulle göra för dom, och tvärt om. Lycklig ❤

Bjussar på en bild på mig och Sofi från igår ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0