LEDIG

Hallå på er. Nu är jag ledig i några dagar innan jag börjar mina 2 lång veckor innan semester.. I tisdags kväll tog vi en promenad med Anna och Krille plus barnen på cykel och i vagnen. Sen åkte vi till sjöhagen för att ta ett dopp, men det var inte många av oss som badade haha! Svinkallt var det..

Igår morse tog jag och Anna en promenad igen! Så skönt att gå. Sen åkte jag med Sofi och lunchade, innan jag tog tåget till västerås och träffade mina fina gamla klasskompisar. Eve Matilda och Laura, finaste tjejerna. Vi får inte så ofta ihop det med allas scheman så att vi kan ses, men ibland så lyckas vi :) sjukt att vi slutade skolan för 3 år sen, men det känns fortfarande som igår. Älskar att vi fortfarande ses och att allt är som vanligt då, även om det är sällan.

Idag åkte jag till västerås igen med Anna och barnen. Shoppade en del faktiskt, men det var mest fynd! Lager 157 levererar ibland haha :) när jag kom hem sen så gick jag hem till bästa Malin och fixade nya fransar! Så nu känner man sig fräsch igen :) hann med en promenad med Ante nu på kvällen också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0