COLOR OBSTACLE RUSH

I lördags jobbade jag som sagt extra på ett event i Västerås. Det var color obstacle rush, sök på Google så förstår ni vad det är :) jobbade iallafall i incheckningen där. Det var fullt ös hela tiden! Så roligt var det. Man hann inte direkt se något av loppet eller snacka särskilt mycket med dom andra tjejerna, men det gick bra ändå :)

Det gällde att vara snabb men noggrann. Det var lååånga köer i princip hela tiden, när man hade fått iväg 5 kunder så kom det 5 nya längst bak i kön osv. Man skulle hålla koll på vilken storlek dom beställt på tröjan, om dom beställt något extra, vilken starttid dom hade eftersom det var olika armband till olika starttid, svara på frågor som dom undrade över, lösa problem som att vissa hade glömt id eller biljett hemma, jämföra så att namnet på biljetten och id stämde överens, skriva speciella intyg för dom som var under 18 osv osv. Det var mycket nytt att lära sig men det tog väl 3-4 kunder så var man inne i sitt flow haha. Dagen gick sjukt snabbt iallafall och jag tror jag skötte mig bra ;) ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0