ÄLSKADE VÄNNER

Ja ni, nu har jag haft en sån där toppen helg igen. I torsdags kväll hälsade jag och ante på hos hans syster och familjen där, och så tog vi en promenad fram och tillbaka till gymmet med robin senare på kvällen :) så skönt var det!
 
Och i fredags efter jobbet hälsade jag på hos farmor och farfar med pappsen, sen hängde jag med brorsan några timmar, sen kom Sofi och Felicia hem till mig och drack lite drinks innan vi gick till hamnkrogen! Träffade på en del vänner där så det var super kul :) 
 
Sen var det bara att gå upp på lördag vid lunch och duscha och fixa iordning sig, för då åkte vi till västerås. Var bjudna på middag hos eve och henke och så firade vi Charlie som fyller 1 år på tisdag!! Fasen vad snabbt ett år går alltså. Kommer ihåg första gången jag träffade honom, han var 2 veckor gammal och sååå liten. Nu går han nästan.. ❤ Vi kilade ner på city festivalen en sväng också, käka lite churros, kika på panetoz och spelade lite på chokladhjul. Är så jäkla glad att jag gick gymnasiet i Västerås, annars hade jag ju aldrig haft eve i mitt liv nu! Vilken jäkla förlust det hade varit ❤ 
 
Och idag har vi varit hos antes pappa och träffat massa släktingar och firat hans sambo. Och snart ska vi till mamma och grilla!! Underbar helg med både familj släkt och vänner ❤
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0