JANUARI

Hej på er! Helgen är över och det är dags för ännu en jobb vecka imorgon.. det går så himla snabbt när man är ledig alltså. Har haft en bra helg iallafall! I fredags jobbade jag några timmar och på kvällen kom antes syskon och Dennis till oss, ante bjöd på nybakade semlor och så böt vi julklappar. Jätte sent jag vet haha, men vi har inte fått till det tidigare. Bättre sent än aldrig ändå :) de va super mysigt iallafall! 
 
I lördags blev det lite fix hemma och så spenderade vi eftermiddagen/kvällen hos anna och krille, massa snack och lite ost och kex :) mys! Och idag har jag hälsat på gammelmormor med mamma och så tog jag ante och casper en sväng till Västerås och käka Subway och köpte ny stekpanna haha. 
 
Vi har även hunnit med och tvätta, diska, städa, göra matlådor till veckan, vattnat blommorna, bäddat nytt. Ja sånt som man bara måste göra fast det inte är jätte roligt :) men det går ju snabbt eftersom vi hjälps åt med allt :) så ska det ju vara när man bor tillsammans såklart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0