ÅRET SOM GÅTT

Nu är vi inne i 2016, men jag tänkte summera året 2015 lite snabbt! 
 
Jag tyckte inte att det hade hänt så mycket det här året, men när man börjar tänka efter så har jag faktiskt hunnit med en hel del! Jag har varit på dop för elton, jag har gjort gesällprov, jag har varit i spanien två gånger, jag har varit i ullared två gånger, jag har varit på babyshower, jag har varit i sälen på semester, jag har varit på möhippa, jag har varit på anna och krilles bröllop, jag har fixat brudfrisyren på anna, jag har fått träffa lilla charlie för första gången!!, jag har varit på charlies dop, jag var med i tävligen luciaformen och massor där emellan! och det största av allt är väl ändå att jag har flyttat hemifrån! Så lite har det allt hänt det här året :) det har ju faktiskt varit ett väldigt bra år egentligen! 2016 hoppas jag blir ännu bättre :) Här kommer lite bilder från 2015.
 
(klicka på bilderna för att förstora)
 
  
 & så avslutade jag året med att bli mörkhårig igen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0