2016

Hej på er! Sitter på jobbet och väntar på att sista färgen för dagen ska bli klar. Idag blev det ett 11-20 pass på jobbet, så ikväll hinner jag inte med så mycket mer än käk och sängen haha :) så äre ibland! Igår kväll var vi iväg och tränade en sväng, kändes himla skönt att komma tillbaka efter alla helger osv. Blev lite dåligt med träning under jul och nyår.. men nu så! Men oj vad snabbt man tappar orken. Blev trött direkt när jag körde kondition igår, så nu får man jobba sig uppåt igen! :) 
 
Har köpt ny kamera sen sist också, dock begagnad men funkar lika bra för det! En olympus kamera denna gång. Det blir grymt fina bilder med den men jag har än så länge bara kört på auto läge. Ska ta tag i och lära mig lite mer om den så att jag kan ställa in den manuellt :) Nu ska jag skölja ur färgen på sista kunden! Ha en fin kväll :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0