VÄSTERÅS

Sitter just nu på tåget på g till Västerås, ska hänga med Eve och Charlie idag! :) mys!! 
 
Jag har ju min lediga dag oftast fredagar eftersom jag jobbar 80%. Det är nog det bästa valet jag har tagit, att bara jobba 80%. Jag värderar ledig tid mer än pengar, och eftersom jag klarar mig bra på den lönen jag får för 80% jobb så känner jag, varför ska jag jobba mer? Visst det påverkar pensionen lite, men man får väl pensionspara. Och jag kommer väl inte alltid jobba 80% kanske, så det löser sig. Jag kanske inte ens lever till pensionen känner jag. Bättre att ta vara på tiden när man är ung :) Älskar att ha en extra ledig dag i veckan iallafall! 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller faktiskt med dig där, man orkar mer när man har en extra dag ledigt :) Hoppas att du har haft en skön söndag!

Svar: Ja absolut!! :) ja tack detsamma :)
Sanne

2016-02-21 @ 18:49:14
URL: http://myfairytaleneverends.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0