VÄNNER

 
Det har varit och kommer fortsätta vara en tuff tid framöver. Jag är så glad att jag har mina vänner, vi alla har så mycket fina minnen med Joel. Från fleera år bakåt i tiden. Vi är barndomsvänner dom flesta av oss, har gått i skolan tillsammans jämt. Det är så skönt att träffa dom.. prata om allt. Det lättar en liten tyngd från en varje gång vi ses. Även om det aldrig kommer bli som förut. Det kommer fattas en person, varje gång vi träffas. Vi får lära oss att leva med det och påminna oss om alla fina minnen vi har. Och ta hand om varandra. Jag tror att det är viktigt att prata om allt, men för mig är det också viktigt att skriva. Jag är nog bättre på att formulera mig i skrift än i tal. Därför skriver jag en del här och på instagram.❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0