ETT LIV EFTER DET HÄR

Jag har aldrig trott att man lever vidare när man dör. Jag har alltid trott att allt blir svart och så finns man inte mer. Jag har heller aldrig trott på spöken, andar eller energier. Men efter allt som har hänt den senaste veckan så vill jag tro på ett liv efter döden. Jag vill tro att Joel såg alla som samlades vid minnesplatsen och tände ljus i onsdags kväll. Jag vill tro att han ser hur många som bryr sig om honom. Jag vill tro att han satt och skrattade med oss åt alla roliga minnen vi pratade om i fredags natt. Jag önskar att det finns ett liv efter det här. Men det kan ingen veta innan man kommer dit. Ta hand om er ❤
 

Kommentarer
Postat av: Lili

Vad fint skrivet! jag tror verkligen inte att allt bara tar slut. Men det är klart, det är svårt att veta säkert. Men jag tror på reinkarnation. Kanske Joel återföds inom en snar framtid.

Svar: Man får hoppas iallafall ❤
Sanne

2016-03-05 @ 12:29:51
URL: http://zilverka.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag tror att det finns något efter det här livet, antingen att man blir spöke, eller föds i en annan kropp eller bara kommer till en annan värld typ. Men det är svårt att veta, Kram ♥

Svar: Ja, man får hoppas det!!❤
Sanne

2016-03-05 @ 12:53:51
URL: http://mekatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0