2016

2016 är snart slut. Det har varit lite som en bergochdalbana kan man väl säga. Det började toppen, jag tog mitt gesällbrev - äntligen färdigutbildad frisör! 


Sen gick det nerför när en av mina vänner gick bort i en oväntad olycka i februari. Chock, varför?.. kommande månader kantades av planering av begravningsblommor, minnesstunder, begravning, sorg. 

I maj fick vi komma bort från verkligheten lite, när vi åkte till Spanien 3 veckor med några av dom viktigaste personerna vi har runtomkring oss. Och vi hade en underbar resa ännu ett år! 

Vi har även hunnit med en mysig resa till sälen, hälsat på vänner i lofsdalen,  och upptäckt tällberg, jag har ändrat om lite i arbetslivet, jag har träffat nya underbara människor och kommit ännu närmre några av dom gamla , vi har skaffat världens finaste misse, sambon har fått nytt jobb som han trivs på, så ja. Det har gradvis blivit bättre under året! Självklart har det hänt en hel del däremellan också, både bra och dåliga saker. Men i det stora hela! 

Så tacksam för alla människor jag har i min omgivning. Nu blickar vi mot 2017 och nya erfarenheter och äventyr! Har ni haft ett bra 2016? 😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0