SONS OF ANARCHY

Jag och Ante har börjat kolla på Sons of Anarchy, från säsong 1. Jag har hört talas om serien super länge, men jag har aldrig riktigt sett den. Så nu när jag kikade klart på oitnb så ville jag se något nytt. Vi är inne på slutet av säsong 2 nu och det finns 7 säsonger tror jag? Så vi har lite mer att se fram emot :) Rekommenderar verkligen serien! Sååå bra, när man väl har sett 2-3 avsnitt så vill man bara se mer mer mer. Tror det är så med dom flesta serierna, man måste ge det 2-3 avsnitt innan man blir fast. Men den här är verkligen super bra, inte riktigt så att den kan mäta sig med prison break, bara nästan! Men se den vettja :) 
 
"Sons of Anarchy är en amerikansk krinimaldramaserie skapad av Kurt Sutter och handlar om en sammansluten kriminell motorcykelklubb i Charming, en fiktionell stad i norra Kalifornien. Huvudpersonen är protagonisten Jackson Teller (Charlie Hunnam), klubbens vicepresident som på senare tid har börjat ifrågasätta sig själv och klubbens syfte."
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0