SEMESTER TIDER

Hej där! Nu har redan en vecka gått på min semester, men jag har faktiskt hunnit med mycket roligt så det känns skönt :) I torsdags åkte jag mamma Magnus Mattias och Emma till Eskilstuna, vi hälsade på några släktingar där och så hann vi shoppa och käka där med. Så mysigt :) köpte en stor klös leksak till missen som vi ska köpa, så nu hoppas jag att hon använder den och inte river på soffan haha! Vi får väl se.

Har hängt en del hos antes syster också, hälsat på hos gammelmormor lite, hjälpt Sofie och Daniel med deras hår innan dom skulle på bröllop och igår hängde jag med Sofi hela kvällen :) suger att det inte har varit så fint väder den här veckan men man får vara nöjd ändå. Hoppas jag får någon super fin vecka bara :) har nog aldrig varit såhär blek en sommar haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0