PROMENAD

Okej så jag erkänner, jag har börjat spela pokemon.. haha! Det är ju faktiskt rätt kul, men jag tar det inte på blodigt allvar som vissa gör. Spelar lite ibland när jag känner för det, men blir alltid lika glad när jag hittar en ny pokemon såklart haha omg.. aja jag ante och robin bestämde oss iallafall för att ta en lång promenad istället för att stå inne på gymmet ikväll. Så vi fångade ju såklart lite pokemons under vägen ;)
 
Det blev en två timmars vända iallafall, men det märks att man inte är van att röra på sig så mycket kan jag säga. Knävecket började göra ont tillslut så efter 2 timmar gick jag hemåt, men galningarna skulle promt gå en mil till! Haha orkar inte ens, dom är ute än så nu har dom varit ute totalt 3,5 timme :) Pain i deras ben imorgon alltså. Känns skönt att ha börjat röra på sig igen iallafall, var en sväng på gymmet imorse också, känns as bra faktiskt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0