KIWI

Jag och Ante har bestämt oss för att skaffa katt! Jag har ju haft katt under en stor del av min uppväxt och vi har funderat på det länge. Men nu har vi äntligen bestämt oss för en liten goding! Ska bli såå mysigt :) Så nu har vi redan handlat på oss lite katt saker, även om inte kissen är leveransklar förrän September hehe. Man måste ju vara ute i tid ;)
 
Vi har även kommit på vad lilla tjejen ska heta, Kiwi. Vi satt och letade namn och när jag läste kiwi kändes det bara som att ja, det är väl klart hon ska heta kiwi. Sen tyckte inte alla runtomkring oss att det var ett bra namn på en katt så då började jag tveka, det är ju trots allt en katt, kiwi är ju en frukt. Men nu har vi bestämt oss för det som kändes rätt från början haha :) Lätt att säga, lätt för katten att lära sig vill jag tro, gulligt, lite ovanligt, perfekt! Det sista jag ville var att kissen skulle heta typ gullan, skruttan, gosan, mysan, ni vet. Sen tycker ju alla olika såklart :) 
 
Kiwi är hon till vänster, så jäkla söt alltså! Syrran är ju bra söt hon med alltså.. Mys!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0