FÖRSTA SEMESTER DAGARNA

Har haft en super start på semestern faktiskt!! I måndags lunchade jag med Sofie och Malin, super mysigt! Malin har jag lärt känna sen jag började göra fransar hos henne, och Sofie har jag väl egentligen bara känt sen midsommar i år. Men det är två grymma brudar verkligen, så glad! Efter det åkte jag med mamma mormor och morfar till Avesta och shoppade lite :) mys det med!

Igår blev det lite fix hemma, en promenad med Anna, lite fix med cabbes hår, häng med brorsan och Emma, sen drog vi till hedemora och käkade med Linnea Dennis Anna Jakop Wille och Elton på kvällen, och så spelade vi skipbo och åt paj vid Anna senare. Super mysigt!!

Idag har det också varit lite fix hemma, sen lunch med min fina mamma, lite kik i butiker osv, sen bjöd jag hem ett gäng vänner på grillning nu på kvällen. Så skönt med sommar kvällar, vi käkade gott och hängde ute hela kvällen iallafall :) så bra kväll! Men nu äre sängeeeen. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0