ARBOGA

Igår hängde jag med två gamla klasskompisar från gymnasiet som jag fortfarande har kontakt med. Jag och Eve ses rätt ofta och nu har vi tagit tag i att börja träffa Matilda och Laura mer igen också! Såå mysigt :) Laura är utomlands för tillfället men jag och eve åkte till Arboga för att hälsa på Matilda. Sist vi var där bodde hon hemma hos sina föräldrar, vi gick på gymnasiet osv då. Nu har hon egen lägenhet, sambo och två super fina katter! Var väl sisådär fyra år sen vi var och hälsade på i Arboga sist haha.. Vi fick se lägenheten iallafall, blev bjudna på käk där, sen åkte vi till stallet som hon fortfarande hänger mycket i och där hon har sina hästar. Sen åkte vi till ett super mysigt glass ställe där man fick sååå fina och goda glassar! Vi hade en super bra dag där iallafall, så glad att jag har mina tjejer!
 
 
Åkte med Eve till Västerås igen sen och så gick jag och kikade lite i affärer, senare på kvällen blev det lite häng och en prommis med Ante Tjabo och Casper (pokemon...:) ) och ännu senare hängde jag med min bror på ballkongen några timmar. Älskar att spendera tid med dom jag älskar! Min bror är världens bästa, skulle göra allt för honom. Så glad att jag har min bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0