SKAVSTA

Hej på er! Den här veckan har det varit fullt upp, jobb på dagen och massa fix på kvällarna! Har inte riktigt hunnit reflektera över att vi faktiskt åker till Spanien på måndag! Som jag längtar nu! Ska försöka lägga upp ett blogginlägg om dagen tänkte jag, men vi får väl se hur det går haha! 
 
Igår var det också fullt upp, fyllde på fransarna, färgade mammas hår, fixade lite hemma, packa lite, sen hängde jag med ett gäng vänner på kvällen, lovelovelove. Idag ska vi väl försöka packa klart, städa lite, vattna blommor och hänga tvätt osv. Sen ska vi fira mamma ikväll för hon fyller år idag :)
 
Imorgon blir det också fullt upp haha, på morgonen ska jag få fixa naglarna!! SÅ glad, jag kan ju aldrig ha fina naglar eftersom jag är i vatten med händerna så mycket på jobbet varje dag. Dom blir förstörda direkt då.. Men nu tänkte jag passa på när jag är ledig i 3 veckor :) ska bli super kul. Sen ska jag luncha med brorsan och sen åker vi till skavsta vid 3-4. Sover där eftersom planet går på Måndag morgon 06.40. Ska försöka ta massor med bilder på resan iallafall och försöka lägga upp lite här under tiden :) ha det så super bra alla ni.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0