ONSDAG

Redan onsdag! Gud vad dagarna går snabbt. Vi har varit utan internet  här i huset sen igår morse och det funkar fortfarande inte. Så där sprack min plan med att göra ett blogg inlägg om dagen haha! Vi får väl se när det kommer tillbaka. 
 
Igår hängde vi i solen hela förmiddagen, det är så varmt och skönt här! Sen tog vi en sväng till saltsjön där killarna badade och smorde in sig med nån lera som tydligen ska göra något bra för huden. Sen blev det lite shopping och käk på KFC, där har dom typ bara kyckling rätter, tydligen så är det ofta med i filmer osv. Hade jag ingen aning om haha. Sen satt vi oss på em uteservering och fyllde på vätskebalansen och så åt vi en av våffla med Nutella, SÅ goda men så onyttiga också haha. 
 
 Idag tänkte vi sola och bada på förmiddagen igen och mot eftermiddagen tänkte vi åka in till stan. Vi försöker hinna med så mycket som möjligt den här veckan eftersom casper och tjabo åker hem på måndag. Så att dom hinner se allt :) 
 
Nej nu ska jag gå ner och äta frukost sen slänga mig ut i en solstol. Ha en bra onsdag :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0