LISTOR

Något som jag tycker är skit skönt är att ha bra koll, jag gillar att planera och organisera. Därför skriver jag alltid listor på allt, då glöms ingenting bort och jag har koll på vad som händer. Tillexempel nu innan Spanien, jag har en lista över saker jag ska ha med mig, jag har en lista över räkningar som ska vara betalda innan vi åker, jag har en lista över saker jag ska göra innan vi åker, jag har en lista över vad vi ska handla när vi kommer hem igen, ja som ni hör - mästare på listor. Haha, men jag älskar det. Älskar att ha allt under kontroll så att jag inte missar nånting, det känns som jag slipper mycket stress på det viset. Jag slipper komma ihåg allt i huvudet, det kan lätt bli rörigt.. 
 
Ni då, skriver ni mycket listor eller är ni lite mer chill än mig på den fronten? 
 
Den här dagen i soffan var iallafall rätt chill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0