EN VECKA KVAR

Hallå där! Är så dålig på att uppdatera här.. men det händer inte så mycket i livet just nu. Vardagarna består av jobb, mat, sömn i princip, har varit förkyld dom senaste två veckorna också så träningen har blivit lidande.. Så typiskt när vi snart ska utomlands. Men jag får väl vara glad att jag hann bli frisk innan resan ändå :) Helgerna däremot är ju guld! I helgen har jag iallafall hunnit hänga hos mamma lite, hängt hos anna och krille, hälsat på eve och charlie i västerås och såklart har vi fixat med allt trökigt hemma (städ, disk, tvätt osv.). 
 
Har också börjat förbereda lite inför Spanien nästa vecka! Eftersom vi är borta i typ 2,5 vecka så behöver räkningar betalas innan så man slipper krångla med det där nere, det ska packas och det man ska ha med ska tvättas, man ska checka in oss på flyget, skriva ut biljetter, ja ni vet det finns en del att greja med haha! Jag är ju även the master på listor så jag har skrivit en hel del såna, men mer om det i ett annat inlägg. Känner att det vart väldigt långt det här. Har haft en bra helg iallafall och nu laddar jag upp inför sista fyra jobb dagarna innan nästan tre veckors semester! Det ska bli underbart kan jag lova. 
 
 
 
Förra Söndagen när det var super soligt och fint och vi hängde i lekparken en sväng! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0