LUCIAFORMEN 2015

Jag kämpar fortfarande på med mitt kost och tränings schema och jag är fortfarande lika glad att jag tog tag i detta! Det känns himla skönt att sitta i soffan en fredagkväll och bli sugen och dra till gymmet, haha! Det hände aldrig förut :) nu älskar jag att vara på gymmet, älskar att röra på mig, älskar att se resultat. Det är nu bara ca 3 veckor kvar av tävlingen och oj vad snabbt det har gått!
 
Jag har väl fuskat lite då och då och ätit lite utanför kostschemat på helgen t.ex. Och ibland har jag ätit lite godsaker på helgen också.. Så det ångrar man lite nu. Ångrar också att jag inte la in mer kondition i träningen från början, men det har jag gjort nu så det känns bra :) Har väldigt svårt att bli av med fett runt magen har jag märkt, så det suger lite. Men jag har iallafall tappat 3 kilo och bytt ut en del fett mot mer muskler.
 
Har tagit före bilder som sagt och har även lagt upp bilder hur det såg ut för 2 veckor sen på instagram, ssanneee heter jag där. Man ser skillnad iallafall så det känns bra :) Nu ska jag kämpa på i 3 veckor till iallafall! Sen blir det nog lite mindre strikt kostschema men jag kommer självklart fortsätta träna som jag gör och hålla det! Än är jag inte nöjd :) Här kommer lite bilder från Instagram ifrån veckorna då jag varit med i Luciaformen 2015. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0