HALLOWEEN

Har haft en super bra helg! I fredags efter jobbet åkte jag hem till tjabo och åt kvällsmat och hade trevligt med antes syskon och Dennis. Mysigt!!:) sen åkte jag förbi mamma och kikade på idol innan ett kvällspass på gymmet :) 

I lördags morse blev det en prommis till fagerstahallen och kika loppis med antes systers familj. Sen tog jag tåget till Västerås och hängde med Eve Laura och Charlie! :) Och så hann jag med en sväng på kyrkogården och tände ljus. Så fint va de! Senare blev det tacos hos Sara med massa vänner innan utgång, bästa vännerna. Hade super roligt men idag var man trötter :) 

Har blivit dåligt med träning den hör helgen men imorgon bitti ska jag ställa klockan och köra ett pass! Är ledig så får passa på :) ska även hinna fixa fransarna och så blir det västerås en sväng med mamma och brorsan! Toppeen. Men godnatt på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0