TISDAG

Igår hade jag veckans lediga dag (jobbar 80%). Hann med så himla mycket känns det som, haha. Var till jobbet på morgonen och färgade och klippte chefen, sen lunchade jag med mamma, var till sjukhuset på fettmätning, var till bolaget, tog en timmes promenad i solen med mamma, tränade på kvällen, ritade lite till gesällen och sådär. Effektiv dag!

Tycker verkligen att det är värt så himla mycket att vara ledig en vardag i veckan. Man hinner med så mycket mer, tid är värt mer än pengar :)

Är glad att jag kommit igång med träningen igen också! Har tränat 6 dagar i veckan i 2 veckor nu iallafall, 1 timme åt gången plus promenader och så har jag slutat med onyttigheter. Hoppas på resultat inom en snar framtid haha. Men jag lär väl få jobba ett tag innan det sker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0