SUNNY DAY

Lördag och sol! Sitter just nu på verandan och målar naglarna. Skönt att det inte är svinkallt ute lixom :) Igår var jag ledig, började dagen med och gosa med Elton hos antes syster. Sen lunchade jag med Frida, catchade upp lite efter alla månader som hon har rest! Super kul :) Sen åkte jag tillbaka till antes syster, tog en promenad till pickabo med hennes familj och sådär. Mys dag! Sen blev det gott käk och beck på kvällen :)

Imorse var jag på body pump 11-12. Det är så himla skönt att träna pass alltså, tiden går så fort och man får hjälp med hur man ska göra på alla övningar. På bodypump går man igenom typ alla muskelgrupper. Ben, rumpa, mage, rygg, axlar, triceps, biceps, ja allt. Så det känns verkligen som effektiv träning :)

Ska fortsätta njuta av denna soliga lördag lite till. Sen blir det häng med vänner ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0