LEDIG DAG

Idag har jag ledig dag!! Såå skönt. Sitter dock på jobbet just nu och får ny färg :) spännande. Färgar bort mitt violettröda för stunden iallafall, trivs ju i det men i sommar kommer det blekas av solen och bara se urtvättat ut. Så nu blir det en varm mörkbrun med lite ljusare bruna slingor/skiftningar. 

Efter det här ska jag ner till mamma och kolla vilka krukor och blommor vi ska ha till lägenheten!! Roliigt. Igår var jag där och strök och satt upp gardiner, blev så fint! Sen fick vi även upp hallmöblerna och gardinstängerna med hjälp av antes pappa och sambo! Och så flyttade vi upp tvbänk och sådär. Åkte även över till Avesta och beställde ny säng så den kommer om nån vecka :) Fyndade faktiskt en soffmatta för 400 också! stor mysig mjuk matta.

Nu blev det mycket text här haha. Men måste ju faktiskt berätta att jag var i ullared i lördags med ante och hans bröder. Hittade så otroligt mycket fint! Blandannat en 120 cm silvrig kandelaber för 450 kr! Fynd. Hittade också gardinerna, lampskärmar, lampfötter, ljuslyktor, sängbord som egentligen är till för att ha blommor på haha, och massa mer! 

Nu vill vi bara ha hem soffan och sängen så kommer allt bli så himla fint tror jag! Myys. 

Här kommer lite bilder på några saker från ullared!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0