HELG

Såg att det var ett tag sen jag skrev här! Sen sist har vi ju faktiskt fått hem både sängen och soffan till lägenheten, har även flyttat dit nu och hunnit bo där en vecka :) Lite små fix kvar, som tavlor osv. Men annars börjar allt vara klart :) Det känns bra men ovant såklart. Mammas hus kommer ändå också alltid vara hemma för mig :) 

Det börjar närma sig semestrar. Jag jobbar dock fyra veckor till innan jag får tre veckors ledigt. känns lite tungt haha. Nu ska ju värmen komma säger dom, men jag får hoppas den håller i sig :) 

Sitter just nu på tåget till Västerås och ska träffa Eve som är höggravid. Beräknat om en vecka så vi får väl se om jag får köra henne till bb :) haha. Skämt och sido, ska kika på deras nya hus som jag inte hunnit sett än! Och så ska vi kika på stan lite :) ha en fin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0