FEST&BABYSHOWER

Har haft en sååå bra helg! I fredags var jag och ante först till Västerås och beställde soffa till lägenheten, sen förfestade jag med massa fina vänner på kvällen innan vi kila till bruks senare. Kvällen var as bra! Älskar att det alltid är som vanligt även fast man inte setts på ett tag! Jag har nog dom roligaste och snällaste vännerna alltså! Så glaaad. 

Och i lördags åkte jag till Västerås på eftermiddagen på Evelinas babyshower, hennes mamma och en kompis hade fixat det såå fint! Blev fika, presentöppning och lekar :) Evelina visste ingenting innan, förrän hon såg en blå ballong genom fönstret haha :) 

Och igår hängde vi mest i lägenheten, ante tapetserade klart det sista, jag dammsög och torkade golv och mamma torkade fönster. Idag är jag ledig så ska dit igen och städa lite mer, ska hinna måla klart tv bänken och rumsborden också tänkte jag :) sen är det bara börja flytta dit saker!!:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0