SISTA VECKAN

Imorgon går jag in på sista jobbveckan innan semester! Har nog aldrig känts så underbart som nu haha. Det känns som att det behövs! Man är lite avis när alla andra har semester nu. Jag har ju väldigt sent i jämförelse. Men jag hoppas sommaren kommer nu :)

I helgen har ante varit i sälen med några vänner så jag passade på och slagga hos mamma! Mys, i fredags blev det grillning och serier efter jobbet. Och i lördags hälsade jag på Eve och hennes lilla Charlie! Minsta lilla krabaten jag sett :) såå söt och go! Hann in på rusta och köpte matta till köket också, så roligt och piffa ;) är mer intresserad av att handla inredning än kläder nu haha. senare på eftermiddagen gick flera timmar åt att fixa mitt nya löshår! Sydde ihop, sydde på clips, förpigmenterade, färgade in.. ja de tog en stund :) men bra blev det! Färgade det i en lite ljusare ton än mitt eget så det blir liite ombre aktigt. Jag trivs ju faktiskt bäst i långt hår, bara är så! Så nu känns det skönt att jag kan vara långhårig och fin när jag ska iväg på nånting haha :) 

Och idag när vi vaknade var det inge vidare väder. Så jag och mamma åkte till Västerås och shoppade lite, hittade på en klänning till ett bröllop jag ska på i Augusti och lite annat smått och gott :) Har haft en super bra helg iallafall! Nu ska jag sova och ladda för sista veckan. Förra veckan gick så himla snabbt, har ju fullt på jobbet varje dag. Så hoppas på samma fart den här veckan :) puss på er 

Här kommer en mjuk ombre som jag gjorde i veckan. Fräscht! Gillar mycket mer dom här mjuka ombre, än dom som är jätte mörka i botten och jätte ljusa i toppen, faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0