BABYBOY

Har ju glömt att skriva här att min fina vän Evelina ska få en son i sommar ♡ Hon har tjatat om barn så länge jag har känt henne, nästan :) och det är alltså sen vi började första året på gymnasiet! Så för ungefär ett halvår sen smsade jag henne och frågade hur det var med henne osv, och så skrev jag lite skämtsamt " Någon bebis på g än då?;)" Och hon svarar ja! Det var dock super hemligt fortfarande så jag fick hålla tyst några månader. Haha. Hon ville väl inte ljuga eftersom jag frågade.. Blev något chockad men ändå inte. Sååå glad för hennes skull :)

Är faktiskt påväg till Västerås för att träffa henne nu! Vi ska hälsa på våran gamla skola, sen blir de lite shopping och käk på stan! Mys :) Eve och jag ses ju typ en gång i månaden nu också, hon ska sitta brud modell när jag gör gesäll prov! Så en gång i månaden har hon kommit till Fagersta så jag får träna :) men kan ju vara skönt och ses utanför jobbet haha. Solen skiner idag också! Kan ju inte bli annat än bra det här :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0