SKÄRTORSDAG

Idag har jag faktiskt haft min lediga dag! Blev väldigt långledigt eftersom det sen är röd dag imorgon och på måndag.. inte mig emot :) blir rätt fullt upp ändå. Påskmat lite här och där, träning, fix med sånt man inte hinner med eller orkar med på vardagarna osv. 
 
Idag ordnade jag och ante iallafall en påskäggsjakt till hans systersöner. Vi skrev ledtrådar på olika lappar och la på olika ställen utomhus. Så fick dom efter vad som stog på lappen lista ut vart nästa ledtråd fanns. Tills dom hittade sina påskägg. Sen åkte vi och var med på ica fontänens påskäggsjakt också! haha. Där fick dom dock inget ägg :) Hängde hos Anna och Krille en stund efteråt också, snacka lite om spanien som börjar närma sig!! Can´t wait. 
 
Imorgon blir det fullt upp, åker och tränar bodypump på morgonen. Skönt och ha dagen ledig sen :) Sen ska jag fylla på fransarna, käka påsklunch hos farmor och farfar med släkten där, sen blir det och damma rummet och såna tråkigare saker :) haha. Aja godnatt på er :) 
 
En färgning jag gjorde för ett tag sen! Mjuk ombré skulle jag väl säga :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0