MÅNDAG

Helgen har varit toppen! I fredags kväll hängde jag hos Filip och linnea med ett gäng vänner, det är så himla roligt att vi som umgicks på högstadiet hänger igen nu!! Alltså mina vänner =guld. Resten av helgen bestod av sol, gesäll förberedelser, Spanien förberedelser och sånt. Bra helg iallafall!:) 

Idag är det måndag och ny vecka. Är dock ledig fredag så efter idag är det bara 3 jobb dagar kvar innan semesteeeer. Fullt upp både på jobbet och efter jobbet dock haha. På fredag med, då blir det fixa fransar, packa klart, fixa klart gesäll saker, träna, ja ni vet. Sen åker vi till skavsta på lördag och sover där! :) Nu ska jah fortsätta jobba. Ha en fin måndag hörrni :)

Det här horoskopet gav mig lite mer hopp om att jag kommer klara gesällprovet i maj ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0