LARSBO

Hänger i larsbo hos antes pappa den här helgen! Så lugnt och skönt här.. Igår var jag dock hemma och ledig, men de va fullt upp ändå, städa, baka, hämta paket, krångla med däck, och så firade vi min lillebror som fyllde 16!! Världens bästa lillebror ♡ Sen åkte vi ut hit igår kväll. Då blev det hemma gjort kebab tallrik och mys framför tvn :)

Idag fyller pojkvännen och en av mina bästa vänner år! Ante fyller 22 och Robin 21 :) Ante vaknade skit tidigt imorse och gjorde en kladdkaka som vi ska fika på idag, och nu har han gjort typ 50 bullar också. Haha. Han får jobba fast han fyller år han :)

Och imorgon fyller Wille år! Antes systers son. Så då ska vi dit och fira han :) mycket födelsedagar den här helgen!

Och så är det ju bara 2 veckor kvar till Spanien!! Längtar såååå mycket alltså! Ska bli så sjukt skönt. Men innan dess måste jag försöka få klart allt innan gesällen, ska ju göra gesäll provet 3 dagar efter att vi kommer hem .. :) wish me luck..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0