MIN BROR

Det är rätt roligt att se vilken skillnad det kan vara på syskon. Nu har ju jag och min bror olika pappor, men ändå. Vi har ändå levt under samma tak hela våra liv, vi har delat samma saker och växt upp tillsammans. Men gud vad vi är olika på många plan!

Jag gillar ordning och reda, att ha bra koll och planera vad jag ska göra under dagen. Han tar allt som det kommer, planerar inte särskilt mycket förrän tio minuter innan han ska göra något. Han kan tillexempel åka iväg till fritidsgården själv för "det är ju alltid någon man känner där". Det hade jag aldrig gjort haha. Jag hade velat åka dit tillsammans med någon, vetat ungefär vilka som var där, om det var värt att åka dit. Varför? Jag vet inte riktigt! Kontrollbehov? Osäkerhet? Jag tänker nog för mycket.. :) Det hade nog varit bra med en mix av oss två! Inte för mycket men inte för lite heller, haha.

Vi kan iallafall garva och skämta om samma saker så där är vi lika :) Bästa lillebror ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0