BEUNDRANSVÄRDA

Mina två bästa vänner är några som jag beundrar enormt.

Frida som flyttade till åre när vi slutade nian har redan hunnit bli en riktigt duktig kock, hon har praktiserat på toppresturanger och driver nu en egen golfkrog med sin vän Maja, i Småland dessutom. Hon har även hunnit med en livs resa i australien på ett gäng månader. Inte illa för att vara 20 bast enligt mig! Sjukt imponerande faktiskt :)

Och min äldsta barndomsvän Sara, åkte till alperna själv, i fem månader för att jobba och uppleva nya saker än det som erbjuds här hemma. För att sedan komma hem och vända och nu är hon utomlands ca ett halvår igen och jobbar! Älskar att hon gör det bästa möjliga med sitt liv. Vill hon göra nånting så gör hon det, utan att oroa sig så himla mycket hur det kommer gå. Det löser sig sammanfattar hennes tänk rätt bra tror jag :)

Älskar att mina tjejer gör vad dom vill göra. Dom vågar och testar. Jag är nog lite fegare och för hemmakär för att bara kunna åka iväg sådär. Även om jag ibland önskar att jag gjorde det :) Eftersom jag har jobb och måste göra klart lärlingtimmar för att få avlägga gesäll prov så måste jag ju ta den jobb chansen jag fått här på hemmaplan. Men jag önskar att jag kunde träffa mina tjejer oftare ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0