FRANSFÖRLÄNGNING

Igår var jag som sagt och förlängde fransarna! Gjorde det på Mälarsalongen i Västerås hos en jätte gullig tjej! Det var otroligt skönt, jag trodde det skulle vara jätte obehagligt men man kände verkligen ingenting. Man låg på en "säng" och blundade, det enda man kände var när hon separerade fransarna, men sen kände jag inte ens när hon satt fast lösfransen på min egen frans! Det enda som var jobbigt var att fästa och dra bort tejpen under ögonen haha.
 
Hon sa att ungefär 90 % av kunderna somnar, och jag förstår verkligen det :) Tog en C kurva på böjningen, medel på tjockleken på fransarna och så fick hon själv blanda längder så dom har jag ingen koll på. Tog i alla fall före och efter bilder!
 
FÖRE:
 
EFTER:
 
FÖRE:
 
EFTER:
 
FÖRE:
 
EFTER:
 
Super nöjd! Så skönt att slippa mascaran och ändå se snygg ut utan smink :) Ögonen är ju typ den största delen av en sminkning tycker jag! Mina fransar syntes ju knappt förut när jag inte hade smink. Ska dock prova ta  den tunnaste frans tjockleken när jag fyller på dom sen. Så får vi se vad jag gillar bäst :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0