TANKAR

Jag får såna sjuka tankar ibland att jag inte vet vad dom kommer ifrån. Ett exempel:
 
VARJE gång jag åker under en bro tänker jag att en människa ska hoppa ner på andra sidan bron och landa på bilrutan när jag har kört under. Sitter nästan och håller andan tills jag är över på andra sidan. Alltså på riktigt, vad är detta för sjuk inbillning? Varför skulle en människa hoppa från bron? just då? och landa på precis just min bil? och även om det skulle vara en människa som hoppade och landade på min bilruta, varför nojar jag över det? Vad ska jag göra åt det? I och för sig inte sådär jätte mysigt att ha ett mosat ansikte som kollar in på en genom rutan, men ni fattar :) har ni någon konstig noja?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0