NAGLAR

I höstas började jag gå och fixa naglarna var tredje vecka hos Eila på Nageldivan här i Fagersta! Har varit super nöjd, känns lite lyxigt att få göra naglarna sådär emellan åt också :) Eftersom jag jobbar som frisör - mycket i vatten, så sitter inte vanligt nagellack mer än kanske två dagar. Men när jag gör det här gellacket hos Eila så sitter det i två till tre veckor! Så det är ju guld värt. Tycker inte om att ha fula naglar, då blir lixom hela händerna fula haha! Här kommer några bilder från olika gånger när jag varit hos Eila!
 
Kan verkligen rekommendera permanent lack/gellack till er som inte orkar måla om naglarna varannan dag :) Dock viktigt med nagelolja så att det inte släpper för att nageln blir för torr! Rättså logiskt när man tänker efter. Eila har i alla fall lärt mig att använda nagelolja och jag älskar det! Har aldrig haft en tanke på det förr, men då har jag haft fula torra nagelband och naglar som skivat sig också, inte nu längre :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0