HOME

Kom hem från London inatt. och imorse skulle jag upp 10 och tatuera mig, inte så smart planerat hehe :) men det gick super fint. Nöjd som tusan :)
Vi hade det iallafall super bra i london, förutom att typ alla blev sjuka hehe. Första dagen var det ju faktiskt nyårsafton! Så vi reste typ hela dagen innan vi kom hem till jocke, där fixade vi till oss lite innan vi kila ut på pubar för att fira in det nya året, det var ett helt sjukt fyrverkeri! Dagen efter va vi uppe rätt tidigt för att hinna med något, det blev en shopping dag för mig linnea och sofhia :) super kul. Var väl på primark i typ, två timmar? haha. Sen på kvällen blev de häng med grabbarna innan några av oss drog till en resturang/bar och åt kvällsmat och så. och igår blev det lite sightseeing, tower bridge, london bridge, london eye, bigben och sådär :) Fick fint väder då också för en gångs skull! Sen drog jag matte och ante mot flyget vid halv 4. Hann shoppa lite där också innan planet gick hem ;) bra dagar! Älskar mina fina vänner ♥ Det kommer massa bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0