2013

2013 var ett väldigt bra år. Jag gjorde min första tatuering, vi hade ett underbart sista halvår i skolan, mycket planering, fest och glada miner, jag klarade gesällprovet, jag fick frisör stipendie, vi tog studenten, jag fick jobb, jag var i Grekland, jag var i Funäsdalen på sommarsemestern, jag var i saras sommarstuga, jag och ante firade 5 år tillsammans och kikade på nitrocircus i Stockholm, jag var på kurs, och så avslutade jag året i London med mina fina vänner. Ja de hände en del roliga saker kan man säga :) Men såklart så var det mycket omställning som man inte var van med också, att få ett jobb är inte bara en dans på rosor. Jag kämpar fortfarande med att jobba långa dagar, bara vara ledig helger, inte kunna ta ledigt när man vill, inte ha några lov att längta till, aldrig ha sovmorgon, ja ni vet. Ni som tar studenten i sommar, NJUT. Säg aldrig "jag längtar tills skolan är över!" Ni kommer ångra er ibland :)
 
 
100 dagars festen.
 
Vi fick hem dom efterlängtade studentmössorna.
 
 
Var ut på götis när labyrint kom till byn.
Studentfest tema 80 tal.
 
Fixade lakan till student flaket!
 
Klarade gesäll provet!
 
Utklädnads showen!
 
Flakfix!
 
Studentkampen!
 
Mösspåtagning!
 
Sista studentfesten!
 
Jag och ante blev fotade i våra student kläder!
 
Sen tog vi faktiskt stundenten! Bästa dagen!
 
Flaket :)
 
&veckan efter min student tog pojkvännen studenten :) ja det är han som står och vrålar.
 
Firade midsommar i larsbo!
 
Fick även innan studenten ett frisörstipendie på 5500 kr! Gissa om jag var chockad.
 
Firade semestern med en veckas semester på Santorini! underbart..
 
& efter det blev det en veckas semester i Funäsdalen! underbart det också :)
 
Hängde även i saras sommarstuga en helg, världens skönaste helg tror jag!
 
Mina fina västeråsare kom och firade mig när jag fyllde 19!
 
Firade som sagt 5 år med min kärlek i november också:)
 
Avskeds middag för sara som skulle till alperna ca 4-5 månader (hon är där nu).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0